Hledat
    Hledat...
    Nenalezeny žádné produkty.
    KontaktPorovnat
    Všechny kategorie
    Uživatelské menu

    Reklamační řád

    Reklamační řád

    společnosti S.V.I.S. Trade a.s., IČ: 64611507, sídlem Liptál 291, PSČ 756
    31

    (dále jen „prodávající“)

    Kontaktní údaje: 4. května 2154,
    Vsetín, PSČ 755 01

    Email obchod1@svistrade.cz ,
    obchod3@svistrade.cz

    Tel: +420 571 438 244

    Tento reklamační řád
    upravuje v souladu s obecně závaznou platnou právní úpravou a všeobecnými
    obchodními podmínkami prodávajícího pro spotřebitele rozsah, podmínky a způsob
    uplatnění odpovědnosti za vady výrobků při prodeji zboží v obchodě, a to včetně
    údajů o tom, kde lze reklamaci uplatnit, a o provádění záručních oprav. Tento
    reklamační řád tvoří přílohu všeobecných obchodních podmínek prodávajícího pro
    spotřebitele a použije se pouze ve spojení s těmito spotřebitelskými všeobecnými
    obchodními podmínkami a pouze na smluvní vztahy jimi upravenými.

    I.
    Úvodní ustanovení

      -   Prodávající odevzdá
    kupujícímu předmět koupě (dále též jen „zboží“) v ujednaném množství, jakosti a
    provedení. Nejsou-li jakost a provedení ujednány, plní prodávající v jakosti a
    provedení vhodných pro účel patrný ze smlouvy; jinak pro účel
    obvyklý.

      -   Kupující zboží podle možnosti
    prohlédne co nejdříve po převzetí (při samoobslužném prodeji po zaplacení kupní
    ceny) a přesvědčí se o jeho vlastnostech a množství.

    II. Odpovědnost
    prodávajícího

      -   Prodávající odpovídá
    kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá
    kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží
    převzal:


      -   má zboží vlastnosti, které si
    strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo
    výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na
    základě reklamy jimi prováděné,

      -   se zboží
    hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží
    tohoto druhu obvykle používá,

      -   zboží
    odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost
    nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo
    předlohy,

      -   je zboží v odpovídajícím
    množství, míře nebo hmotnosti a

      -   zboží
    vyhovuje požadavkům právních
    předpisů.


      -   Projeví-li se vada v průběhu
    šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při
    převzetí.

    III. Práva z vadného
    plnění

      -   Kupující je oprávněn uplatnit právo
    z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od
    převzetí zboží. (Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému
    ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po
    kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost – viz čl. IV.
    níže)

      -   Ustanovení předchozího odstavce se
    nepoužije:


      -   u zboží prodávaného za
    nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena
    ujednána,

      -   na opotřebení zboží způsobené
    jeho obvyklým užíváním,

      -   u použitého zboží
    na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při
    převzetí kupujícím, nebo

      -   vyplývá-li to z
    povahy věci (zboží).


      -   Požádá-li o to
    kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou
    dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti
    z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného
    plnění výrobce. V potvrzení uvede i své jméno, sídlo a identifikující údaj,
    popřípadě i další údaje potřebné ke zjištění jeho totožnosti. Nebrání-li tomu
    povaha zboží, lze takové potvrzení nahradit dokladem o zakoupení zboží
    obsahujícím uvedené údaje.

      -   Nemá-li zboží
    vlastnosti stanovené v čl. II.1, může kupující požadovat i dodání nového zboží
    bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada
    týká pouze součásti zboží, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li
    to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady
    neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující
    právo na bezplatné odstranění vady.

      -   Právo
    na dodání nového zboží nebo výměnu součásti má kupující i v případě
    odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po
    opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od
    smlouvy odstoupit.

      -   Neodstoupí-li kupující
    od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu
    jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má
    právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží
    bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že
    prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy
    spotřebiteli působilo značné obtíže.

      -   Právo
    z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl,
    že zboží má vadu, anebo pokud kupující vadu sám
    způsobil.

      -   Má-li zboží vadu, z níž je
    prodávající zavázán, a jedná-li se o zboží prodávané za nižší cenu nebo o zboží
    použité, má kupující místo práva na výměnu zboží právo na přiměřenou
    slevu.

    IV. Záruka za jakost

      -   Zárukou
    za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k
    použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i
    uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti zboží na obalu nebo v reklamě.
    Záruka může být poskytnuta i na jednotlivou součást
    zboží.

      -   Určují-li smlouva a prohlášení o
    záruce různé záruční doby, platí doba z nich nejdelší. Ujednají-li však strany
    jinou záruční dobu, než jaká je vyznačena na obalu jako doba použitelnosti, má
    přednost ujednání stran.

      -   Záruční doba běží
    od odevzdání zboží kupujícímu.

      -   Kupující
    nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na zboží na
    kupujícího vnější událost. To neplatí, způsobil-li vadu prodávající.

    V.
    Uplatnění práv

      -   Práva z vady i práva ze
    záruky za jakost (dále též jen reklamace) se uplatňují u prodávajícího, u
    kterého bylo zboží koupeno.

      -   Prodávající
    je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace
    možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb,
    případně i v sídle nebo místě podnikání. V provozovně musí být po celou provozní
    dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace.


      -   Prodávající je povinen kupujícímu vydat
    písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a
    jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o datu a
    způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího
    trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.


      -   Prodávající rozhodne o reklamaci ihned,
    ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba
    přiměřená podle druhu zboží či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
    Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu,
    nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s
    kupujícím nedohodne na delší lhůtě.



    VI. Působnost reklamačního
    řádu

      -   V případech, kdy prodávající prodává
    zboží osobě, která je podnikatelem a při uzavření kupní smlouvy je z okolností
    zřejmé, že se koupě týká také podnikatelské činnosti takové osoby (podnikatele),
    se namísto ustanovení toho reklamačního řádu uplatní příslušná právní úprava,
    tento reklamační řád se tedy na takové případy nevztahuje.


    VII.
    Závěrečná ustanovení

      -   Dojde-li ke změně
    právních předpisů, ze kterých tento reklamační řád vychází tak, že jeho
    ustanovení se dostanou do rozporu s platným a účinným právním předpisem, má před
    zněním reklamačního řádu bez dalšího přednost takový právní
    předpis.

      -   V případě, že tento reklamační
    řád bude v rozporu se všeobecnými obchodními podmínkami prodávajícího pro
    spotřebitele, použije se přednostně ta úprava, která je v souladu s aktuálně
    platnou právní úpravou, jsou-li všechny ustanovení v souladu, pak se přednostně
    použijí úprava uvedená v příslušných všeobecných obchodních
    podmínkách.

     

    Přihlášení do newsletteru proběhlo úspěšně.
    Něco se nepovedlo, kontaktujte nás
    Zobrazit košík

    Prosím čekejte...
    Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později